16 mei, 2019

Een herkansing in 2020


11૦ was het gisteren en de weersverwachtingen zagen er allesbehalve rooskleurig uit.
"We gaan nu toch echt naar huis," zei manlief die nog eens een trui over een trui aandeed.

Ik heb alleen maar zomerbroeken bij me. Drie katoenen lange broeken waar ik nu echt op uitgekeken ben.
Het is niet leuk meer, mensen.

In Nederland loopt de thermometer komend weekend op naar boven de 20०.
Ik vind dat we het lang hebben volgehouden, maar ik baal dat we ons doel niet gehaald hebben.

We zijn direct, nadat we de beslissing hadden genomen, in de boeken gedoken om de terugreis te plannen.
Het wordt de Gotthardtunnel en we hebben voor morgen een camping voorbij Bellinzona geboekt.

Zaterdag via Bazel en Mulhouse weer naar Eguisheim.


In Rovato "goedkoop" getankt en nog wat Campari en olijfolie gekocht bij Il Gigante, een supermarkt die zijn naam eer aandoet.


We zullen de Franciacorta missen, maar bij leven en welzijn proberen we het in 2020 nog eens - maar dan drie weken later!!

Vandaag alles schoongemaakt en ingepakt.
We eten vanavond in het restaurant op de camping. 


Hoewel we in het begin met de nodige strubbelingen van doen hebben gehad, toch zijn we erg blij met onze aankoop.

De Mitsubishi - Sprite combinatie is een uitstekende match.
We hadden alle comfort aan boord en die hebben we volop benut.

De dealer moet nog een paar kleinigheden in orde maken, maar de sprite Cruzer geeft ons het thuisgevoel en dat voelt goed.
*****

Geen opmerkingen: