19 mei, 2019

Thuis


"Waarom nog een overnachtig terwijl we eigenlijk klaar zijn met de vakantie?"

Gelukkig was manlief het met me eens.

We vertrokken om 8.35 uur en waren om 15.50 uur thuis.
Het langste traject van de reis.

St.Avold - Rotterdam: 540 kilometer.

In Luxemburg ging het een paar keer fout. Wegomleggingen die rampzalig slecht werden aangegeven en een ongeduldige man die weigerde de Nederlandse vrachtwagen te volgen - terwijl het duidelijk was dat die dezelfde kant op moest als wij.

Met behulp van Google Maps vonden we de juiste weg naar "Li-eege."

De caravan overnacht voor het huis.
De wasmachine draait.

Hier nog wat harde cijfers:

Benzine: €669,58
Kilometers (excl. lokale tripjes): 3378
Campings (36 dagen - excl. toeristentax): €858,60
Tunnel Gr. St.Bernard: ZWF 48,50
Toll: nog onbekend. 


Het songfestival heb ik aan mij voorbij laten gaan..........tot de uitslag.
Dat was bloedstollend. Duncan mag het publiek wel dankbaar zijn.

Het liedje vind ik niet mooi.
Maar ik ben blij dat Nederland weer eens succesvol is geweest. Ach, en zeg nou zelf.....het beste liedje wint sinds jaar en dag al niet meer.
*****

Geen opmerkingen: