18 mei, 2019

Even doorbijten


Uw blogster heeft weinig te vertellen over deze reisdag.
Ik had dezelfde camping gepland als op de heenreis, maar om nou om 11 uur te stoppen terwijl we zo snel mogelijk naar huis willen....
Geen wijnslakkenblog.

Dus tufden we weer rustig verder, zonder vrachtverkeer, tot even voor Metz. 

Vertrokken om 9.15 uur Buochs (superluxe camping) en 375 kilometer verder om even na drieën gearriveerd op een kleine "natuurcamping" (neen, geen blote mensen) in St.Avold (Lotharingen).

We hadden hier (eerste foto) de caravan gezet. De auto mocht aangekoppeld blijven.

Alles aangesloten en klaar om naar de Giro te gaan kijken......maar ja.......die bomen (ik hoor zoonlief nu lachen, maar ik heb mijn woord gehouden: alles wat misging heb ik gemeld!!!).

Ik keek naar de overkant en zag dat Oostenrijkers ook een Oyster op hun dak hadden. Ik ging even vragen hoe de ontvangst was. Die was perfect (weer wat geleerd: eerst naar andere schotels kijken).

In mijn nek zuchtte -en kreunde mijn vermoeide echtgenoot - maar hij deed het. Binnen tien minuten stonden we naast de Oostenrijkers en keken de schotels gebroederlijk dezelfde kant op.

Manlief heeft zijn Giro en golf. Ik weet niet of ik mijn ogen open kan houden tot de douze points.

Geen opmerkingen: