26 oktober, 2006

Stemmen

Lex Fluitman wijst mij in zijn reactie op het vorige item op: http://www3.kieskompas.nl/
Hij heeft gelijk wanneer hij zegt dat Kieskompas veel uitgebreider en verfijnder is.
Met dank aan Lex!

Dit maal zou het CDA (an-me-nooit-nie) mijn partij zijn, wederom gevolgd door D66.
Ja, ik moet ook eerlijk toegeven dat ik in het verleden veel op de Democraten heb gestemd.

Een paar weken geleden stond er in de Groene Amsterdammer een stuk getiteld: Crisis in de Kuip.
Daar heb ik op gereageerd en mijn reactie staat in de editie van deze week. Helaas lukt het niet om een link te leggen, omdat het een betaalde site is.

Feijenoord heeft nipt met 2-1 gewonnen van Twente.
Volgens mijn mannen was het niet om aan te zien. Onze achterbuurman in vak C zat in de rust te huilen van wanhoop. Het legioen is in alle staten.
Alles gaat en is op dit moment fout bij de club.
Ruzie in de kleedkamer, ruzie op de tribune, een dictator aan het roer, geen kwaliteit, geen geld, de zwembroekenaffaire en ga zo maar door.
Hugo Borst zei vanavond dat van den Herik voor de kerst verdwenen is.
Mijn mannen waren voor tijd vertrokken (ook uit veiligheidsoverwegingen) en vertelden dat politie te paard voor de bestuursingang stond.
Het is oorlog op Zuid.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kom uit bij D'66!!
Hahahaha.....En ik had Pechthold nog wel ....ach....

Vind je het trouwens niet raar dat je bij de ene bij Groep Wilders óf als goede tweede bij D'66 uitkomt en bij de andere bij het CDA?

Jaja, ik weet het, geen discussie site. Maar verdorie, je komt zelf met die stem'wijzers'..

Oh..eneuh, toevalig ook een beetje bekent in de Veluwe? ;)

Ellen ten Bruggencate zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Ellen ten Bruggencate zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Ellen ten Bruggencate zei

Comment deleted was dezelfde reactie als eronder staat (van mij). Er ging iets fout,...... vandaar.

Anoniem zei

Nu is het laatste stukje van je laatste zin weg. Hahaha....Had 'm al gelezen, dat wel!

En je hóeft je toch ook niet te schamen over de uitslag? Is juist lachen......

Over voetbal ga ik het niet hebben, vin'k niks an.

Ellen ten Bruggencate zei

Kaatje, jou ontgaat ook niets. Enfin het was een antwoord aan jou gericht dus...........