20 oktober, 2006

Tip


Wie van mijn generatie is zal zich ongetwijfeld de Forsyte Saga nog herinneren met die onvermurwbare Saomes. Familiedrama uit eind 19e, begin 20ste eeuw.
Televisiedrama om van te smullen, te watertanden.
Regelmatig denk ik eraan terug en vandaag viel mijn oog op een geweldige advertentie.
Kijk zelf even op:http://www.adfilmshop.nl/home.tpl?genre=home

Misschien is het, voor de liefhebbers, een leuk Sinterklaas- of kerstcadeau.
Ik zit alleen voor het dilemma, de orginele versie uit 1967 of de eveneens fantastische 2002 editie.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Indertijd vond ik het taai, saai en zeer langdradig. Was simpelweg nog te jong, om het te kunnen waarderen; vermoed ik.
PS : Kaatje klaagt, dat ze plots een wachtwoord moet opgeven om op je blog te komen !

Ellen ten Bruggencate zei

Ik ben altijd gek geweest op tv-drama wat ik meer tv-toneel noem. De Kleine Zielen vond ik ook heerlijk, maar aan jou is dat dus niet besteed.
W.B Kaatje. Weet ik niets van en kan er ook niets aan doen! Vreemd, dat heb ik nog nooit gehoord, wel dat men een wachtwoord moet verzinnen om een reactie te plaatsen.
Misschien worden woordenneukers wel geweerd:-))

Anoniem zei

Soms is Kaatje wat grof in de 'pen', maar mijn contact met haar (reageren op elkaars schrijfsels) is in feite alleen maar positief. Ze heeft 'n nuchtere kijk op de wereld en geeft 'die wereld' er af en toe (en zo nodig) flink van langs. Tja - en onder het mom van columnist, kun (mag) je je wat permitteren ;-)
Ze zegt(schrijft) je ook, waar het op staat(ik heb er geen moeite mee) !
Leuk is, dat je iemand 'in de elektronische ontmoetingsruimte' toch aardig leert kennen. Om positief te blijven, ik geloof dat ze 'n hart van goud heeft.

Anoniem zei

.....En verder, ik heb er eveneens geen moeite mee, als mensen mij op 'n normale wijze attenderen op spelfouten e.d. Graag zelfs, al doende leert men; een leven lang.