01 juni, 2007

BNN, proficiat!!

Als het inderdaad met voorbedachte rade een stunt was, dan neem ik daar mijn petje voor af.
Omdat we zo in de maling zijn genomen ben ik echter - en dat geef ik eerlijk toe - een beetje achterdochtig: hopelijk ten onrechte.
Ik heb maar een klein stukje gezien. Na het rare begin viel ik in slaap, maar ik werd op tijd wakker om te horen dat het nep was. Nu maar hopen dat de show- die als een nachtkaars uitging - een positief effect heeft (gehad) en dat BNN ons over enkele maanden kan laten weten wat het heeft opgeleverd.
Iedereen lijkt blij verrast. Her en der komen er zelfs excuses voor voorbarige conclusies. Natuurlijk zijn er ook kruipertjes, die het allemaal van te voren wisten of slijmertjes die het nog steeds een slechte zaak vinden dat BNN het zo heeft aangepakt.
Nogmaals: als het inderdaad een vooropgezet scenario is geweest, dan feliciteer ik BNN.

1 opmerking:

Anoniem zei

Als ze het anders van plan waren geweest dan hebben ze het knap gedaan om in korte tijd met een actrice alles te repeteren, te maken en uiteindelijk te doen.

Het was gewoon een goed idee en iedereen tuinde erin.
Dit heeft een lang staartje