16 juni, 2007

GROOT ALARM: MSN - VIRUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jun 15 17:12
Msn-virus verspreidt zich met nederlandstalig lokkertje.
Tags:


In eerdere berichten meldde PC Hulplijn de opkomst van een nieuw msn-virus met spaans- en engelstalige lokkertjes. Er zijn nu ook, voor het eerst, nederlandstalige lokkertjes verschenen.

De tekst die verschijnt is als volgt:
ben jij dat op deze foto?
http://www.hothotpics.com/photo8.ph.
Ook dit virus verspreidt zichzelf van contactpersoon naar contactpersoon en de nieuwsgierigheid van de msn-gebruiker wint dan vaak van de achterdochtigheid.

MSN uitzetten en even gaan checken wat te doen. In ieder geval je contactpersonen op de hoogte stellen en even schoon schip maken. Volgens mijn virusscanner is mijn PC er verder niet door aangetast. Ik had geluk, want ik gebruik MSN al maanden niet meer en had ook mijn contactpersonen gedelete.

P.S. 27/6
Lees voor hulp: http://vert-el-sels.blogspot.com/2007/06/hothotpicsscanner.html

Geen opmerkingen: