12 juni, 2007

Jatten

ABN-AMRO is still kicking and alive. De Rabo ziet dat blijkbaar anders en is met lijkenpikkerij begonnen. Volgens een woordvoerder van de - zogenoemde solide bank - doen de coöperaties dit op eigen verantwoordelijkheid.
Dit bedoelde ik nou toen ik gisteren schreef: "Rijkman heb je niets belangrijkers om je druk over te maken?"
De ondertoon is vuil en misleidend, vind ik. Er wordt gesuggereerd dat ABN-AMRO geen safe bank is. Het is kortzichtig en dom om de angst in het bankwezen te jagen.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2007/06_juni/12/binnenland/Brieven_Rabobank.pdf

Ik kan mij niet voorstellen dat de Bank dit over haar kant laat gaan. Zijn dit de opgekropte frustraties van iemand die ooit in de sub-top van ABN-AMRO zat en nu directielid bij de Rabo is? Andere bankinstellingen ontkennen dat er duizenden klanten zijn overgelopen. Deze zielige actie zegt genoeg over de Rabo: een bank waar ik voor geen goud mijn euro's naar toe zou brengen.

1 opmerking:

cableclair zei

Hey Ellen!

Bedankt voor het bezoeken van mijn site. Ik bekijk de jouwe ook regelmatig! (je had hem een keer gelinkt bij desmet) Wat kan ik verwachten bij aankomst wat betreft VISA gedoe?