22 augustus, 2007

Inpakken en wegwezen


Was ik vroeger weken van tevoren bezig met de vakantievoorbereidingen, nu is het last minute werk. Het inpakken van de kleren kost geen moeite. Daarentegen zijn het die losse spulletjes die ik dreig te vergeten.
Oplader voor mijn gsm, oplader voor manliefs gsm, oplader voor de camera, oplader voor de iPod, oplader voor de laptop. Ik gooi alles wat mij te binnen schiet, of ik per toeval tegenkom op het logeerbed.

Zo hoop ik niets te vergeten.

In die oranje map zit mijn manuscript. Ik ben voornemens aan het onvermijdelijke schrap/polijstwerk te beginnen, zoals afgesproken met mijn adviseurs. "A kill darling", maar het moet.

Scooby kijkt lijdzaam toe. Klik de foto maar eens aan.

Ze vindt het niet fijn wanneer ik ga pakken. De onrust slaat dan toe. Ik vind het ook niet leuk om haar (in goede handen) achter te laten. Scoob is nu 13+. Ik hoop haar nog terug te zien.

Gisteren kwam zoonkind eten. Heel raar, ik had de neiging te zeggen bij welke notaris onze "stukken" liggen. Ik slikte het in.
Idioot eigenlijk, want iedere dag kan ons iets overkomen.

Dit is dus (tijdelijk) mijn laatste vertelsel. Zodra ik aansluiting heb meld ik mij weer.

Tot.........................................................................................

Geen opmerkingen: