04 januari, 2008

Goed nieuws

Betreft: http://vert-el-sels.blogspot.com/2007/12/emotionele-mishandeling.html

Cor belde vanmiddag - hoorbaar opgelucht - op. Het kort geding is gewonnen.
Na een drie uur durende zitting - waarbij naar een grotere zaal moest worden uitgeweken vanwege de enorme belangstelling (buurtbewoners) - en het gespannen uitzitten van de feestdagen, is het positieve oordeel dan toch geveld.
Cor en Joyce hoeven niet per direct hun woning uit. Over hoe het verder gaat, zal ik blijven berichten.

Ook de KLM maakt zich grote zorgen. Inmiddels is mijn klacht tot in de hoogste regionen doorgedrongen. Ze hebben een enorm probleem intern, dat tot de bodem moet worden uitgezocht. Valse namen, valse informatie, valse voorstelling van zaken. Het riekt naar een beerput.
Er is krankzinnig met mij omgesprongen en daar moet iets tegenover staan, zo is mij gezegd.
Ik ben inmiddels meermalen (ook tijdens de vakantie) gebeld. Er is zelfs een file, die mijn naam draagt, aangelegd. Het geeft mij in ieder geval een goed gevoel dat het is doorgedrongen tot de juiste afdelingen en ik af ben van de standaard 'we dekken elkaar' mailtjes.
Wordt eveneens vervolgd.

Geen opmerkingen: