16 september, 2009

Blind date

**************************************
Vanmorgen had ik een ontmoeting bij Dudok met één van mijn trouwste lezers, Bert. Zijn reacties beëindigt hij altijd met Cheers, maar we hielden het bij koffie en water.

Bert woont en werkt in Engeland en is ooit via een andere site op Vertelsels gekomen en hier blijven hangen. We hebben één gemeenschappelijke liefde: de VS.

Ik was zeer vereerd dat hij mij wilde ontmoeten om "Weg van mijn moeder" te laten signeren.

Het is dubbel.
Leuk om een dagelijkse lezer te ontmoeten.
Aan de andere kant neemt het ook het spanningselement weg, het mysterie van wie is wie.

Nee beste lezers, hier ga ik geen gewoonte van maken.

Cheers Bert.

1 opmerking:

Bert zei

Ha Ellen,

Dan ben ik op mijn beurt weer vereerd dat ik je nog wel heb "mogen" ontmoeten! :)

Cheers,
Bert