23 september, 2009

Slaap

**************************
Ik had mij voorgenomen om deze week in Zeeland hard aan mijn nieuwe roman te gaan werken.
Er komt helemaal niets van. Ik slaap, ik slaap en ik slaap.

Herinnert u zich nog de stukjes over al die slapeloze weken, over mijn wanhoop, over de slaapmiddelen?
Dit voelt als inhalen, oppompen, de lege tank vullen. De slaap heeft mij in de greep. Ik geef mij eraan over.

Terwijl ik slaap ontwaken anderen.

In België roert Justine Henin zich weer. Wat Kim kan, moet zij ook kunnen.
Als ik Clijsters was zou ik daar ontzettend van balen. Justine Henin was overall de betere en een eeuwige sta in de weg voor de Vlaamse.
Heeft Kimmeke onverwacht eindelijk een Major gewonnen, moet Henin zo nodig ook haar racket van zolder halen.

Ook de "Rode Duivels" zijn wakker geschud. Door een Nederlander, Dick Advocaat.

Een jaar heeft hij geslapen: oud Fortis - topman Maurice Lippens. Terwijl het Belgische Fortisbestuur fysiek werd aangevallen tijdens aandeelhoudersvergaderingen lag de graaf op één oor.

In 2008 verdween hij plotseling. De dokter (hij zal wel een lijfarts hebben) had hem bevolen in een donkere kamer te gaan liggen.
De hele financiële wereld stortte in en Graaf Maurice Lippens sliep!!!

Hij is nu wakker.

Goed, hierover later meer. Eerst slapen.

Geen opmerkingen: