01 september, 2009

Naschrift AD

*****************************************
Voor zover ik mij kan herinneren (ik ben 54 jaar) gleed het Algemeen Dagblad bij mijn ouders voor dag en dauw door de bus.
In ochtendjas pakte mijn vader de krant van de mat: nog voor hij zijn tanden had gepoetst, nog voor hij thee ging zetten, nog voor hij ons wekte. Hij wilde de ochtendkrant voor zich alleen.

In mijn blogjes van gisteren heb ik geëmotioneerd mijn teleurstelling over de gang van zaken geuit.
Vertelsels is een persoonlijk blog waarop ik mijn mening niet onder stoelen of banken steek. Het zijn mijn woorden. Voor interpretatie kan ik niet instaan.
--------
AD draait cultuurkraan dicht is een door mij gekozen kop. Omdat ik dat zo voel.
--------
Ik uit mijn boosheid (en in deze ook mijn verdriet) over zaken die mij na aan het hart liggen.

Geen opmerkingen: