01 september, 2009

September

*************************
Voor mij betekent dit de start van het einde van het jaar. Idioot want we hebben nog vier maanden voordat we 2010 ingaan.

In augustus heb ik tweeënvijftig = 52 Vertelseltjes geproduceerd. Ervan uitgaande dat een trouwe blogger één blog per dag maakt ben ik wel een hele trouwe. Nog nooit heb ik met zo veel plezier mijn huiswerk gemaakt.

Kwantitatief doe ik het in mijn eentje op dit bescheiden privéblog nog helemaal niet zo gek. Omdat ik dik boven het moyenne zit kan het best een tandje minder.

September: de dagen korten, de avonden lengen.
September: de bladeren vallen
September: het Schouwburg en Doelenseizoen gaat weer van start
September: wat moet ik aan?
September: de wintercatalogussen komen uit
September: airco en verwarming
September: postelein en spruitjes
September: 2010-kalenders
September: nieuwe televisieseizoen
September: teleurstellingen en meevallers
September: vreugde en verdriet
September: 65-jaar geleden
September: "Weg van mijn moeder"
September: 30 dagen - 720 uur

Augustus 2009 is reeds geschiedenis.

Geen opmerkingen: