17 oktober, 2011

(B)LOG

********************
We waren bij Dimension.
Andrew en Weng (de eigenaren) zijn mijn steun en toeverlaat wanneer ik problemen met de laptops heb.
Hun eindeloze geduld, gratis advies en het ter plekke oplossen van problemen maken dat ik deze digi-nerds op de Goudsesingel altijd trouw zal blijven.

Mijn vakantie-laptopje was zoooooooooo traag. Vooral Vertelsels liet zich slecht openen.
Dat komt onder andere door die joekels van foto's.
Maar ik vind ze zelf zo mooi..................Dus heb ik nu het volgende gedaan: op de openingspagina staat vanaf nu één week Vertelsels. Dat opent heel wat makkelijker dan vijftig blogjes (per page) - zoals voordien.

Ik hoop dat u, als lezer, ook het verschil merkt.

Verder overweeg ik nog steeds een facelift.
Van Vertelsels wel te verstaan.
*************************************

Geen opmerkingen: