20 oktober, 2011

Raad de prijs!



We zijn weer bij Lidl geweest. 
Zoals u kunt zien boodschappen voor grote -en kleine boodschappen.

Anyhow: zoals gebruikelijk moest P. bij de kassa raden naar het eindbedrag.
"€26,-"
Heel goed! Ik betaalde €26,06. 

Voor het eerst werd de (ook bij Lidl gekochte) trolley in gebruik genomen. Dat scheelde behoorlijk veel sjouw -en tilwerk.
*********
Inmiddels zijn we in Ierland beland.
Op weg naar ons hotel in Glengarriff (Beara), van waaruit we dagtripjes gaan maken, stopten we bij een "alternatief" lunchcafé.
Organic stond er bij ieder gerecht. We hebben er heerlijk geluncht.

"Zullen we ergens drinken kopen," stelde P. voor.
Ik dacht meteen aan de watertjes van Lidl.

Op de wc zag ik nota bene Cien - het merk van de Lidl-zeepproducten. Niet erg organic, dacht ik nog. Maar de Ieren hebben het zwaar en moeten ieder dubbeltje drie keer omdraaien.

Ik vroeg aan de eigenares/kokkin/serveerster of Lidl in de buurt was.
Inderdaad.
"It will be very busy," waarschuwde ze nog.

In de "wereldstad" Skibbereen troffen wij een groot filiaal van de Duitse discount-grootgrutter aan.

Quality for less.
*****

Geen opmerkingen: