16 oktober, 2011

NOC, doe's normaal!



Hilbert van der Duim had zijn vogelpoepje. Epke Zonderland zijn teennagel.
Want zonder die teennagel had hij de Yamawaki perfect uitgevoerd en was Epke wereldkampioen geworden. Nu werd hij `slechts´ vijfde en mag hij van het NOC niet naar de Olympische Spelen.

Dankzij het NOC wordt (de) Nederland(er) een medaille door de neus geboord.
Echt, ik kan er met mijn verstand niet bij. Dit maakt me furieus.

Sporters uit Verweggiestan doen wel mee.
Zwemmers die aantikken als Kromowidjojo al aan het afdouchen is. Lopers die finishen als Powell al op het podium staat. Renners die over de streep komen als de tijdklok al is ingepakt.

Je wordt vijfde op een WK en je bent niet goed genoeg voor de Olympische Spelen.
En de rest dan?

Epke, vlucht (zoals Bart Veldkamp) naar België of een ander land dat wel blij met je is.
Nederland verdient je niet.

Of Friesland moet als de donder onafhankelijk worden.

ZE ZIJN NIET HELEMAAL LEKKER, DIE NOC´ERS!!!!!!!!!!!!
Uit de ringen direct op hun achterhoofd gevallen.
********

1 opmerking:

Bert zei

"Want zonder die teennagel had hij de Yamawaki perfect uitgevoerd en was Epke wereldkampioen geworden" Daar kan ik met mijn verstand nou weer niet bij ....