24 oktober, 2011

Review hotel


Even een korte terugblik.
Stel - u besluit naar deze regio te gaan en u vraagt mijn advies.

Zou ik Glengarriff Park Hotel aanbevelen??
Ja........................................ en nee.

Dat is makkelijk gezegd nu we drie avonden bij overbuurman "Casey Hotel" hebben gegeten.
Niet alleen is het eten daar beter en zijn de drankjes goedkoper, ook heb ik vanavond - na het eten -  een kijkje mogen nemen in een van de kamers.
Die zien er perfect uit en zijn goedkoper (maar niet reusachtig). Kamers 9 en 11 zijn bij deze in mijn geheugen opgeslagen.

Terug naar het hotel waar we vijf dagen vertoefd hebben. De suite is zo groot als ons huisje in Zeeland.
Perfect - zeker bij slecht weer.

Het hotel is modern en clean. Zo clean dat wij het onpersoonlijk vinden.

Onderhandel met het hotel over het tarief! Het lukte mij er €20,- per dag af te krijgen.
Het Ierse ontbijt ((in het weekend tot 11 uur!) is ons heel goed bevallen.


 De warme maaltijden daarentegen vinden wij minder (lees eerdere blog).
Voedsel en drank zijn niet goedkoop.

Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid en de ligging van het hotel is perfect. 


Wij hadden met een tekort aan warm water te kampen. P. kon vanmorgen niet eens scheren. Dat is armoedig.
Ik heb het gevoel dat ze aan alle kanten proberen te bezuinigen, maar volgens de recepie was er een probleem met de "plumbing."
Vijf dagen lang?

Stommiteit: een haarföhn inbouwen in een bureau (zodat die niet gejat kan worden), maar geen spiegel in de buurt hangen.
De bedden met veel kussens en dekbedden zijn perfect. De lift is comfortabel. Gratis Wifi is ook fijn.

Kortom: aan dit advies heeft u dus helemaal niets.
***************

Geen opmerkingen: