23 november, 2011

Internet maakt van vrienden vijanden



Dit is de inhoudsopgave van een verhalenbundel.

Deze erotische verhalenbundel werd buiten medeweten van de schrijver op het internet geplaatst en ging als een lopend vuurtje van plaatselijk, naar regionaal, naar nationaal (Twitter)nieuws.

De hoofdpersonen in de verhalen dragen de namen van klasgenoten, maar het verhaal draait niet om de meisjes uit zijn klas.
De schrijver heeft zijn literaire kunsten aan twee vrienden toevertrouwd.

Ik vind het niet gek dat een (intelligente) jongen van 15 jaar zijn (sexuele) fantasieën in het geschreven woord omzet. Misschien schuilt er in hem een groot schrijver.
Tja, en de fantasie van pubers wordt gratis gevoed door internet en televisie.

Ik liet mijn dagboek met (weliswaar zeer bescheiden) erotische wensen ook aan mijn beste vriendinnen lezen.

Correct me if I'm wrong. Maar waarom wordt de auteur tijdelijk van school gestuurd en gaat de "webmaster" vrijuit?
**********

1 opmerking:

Hetty zei

Hallo Ellen, ik ben het helemaal met je eens. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Volgens mij horen we op latere leeftijd nog van dit talent als schrijver, of hij is voorgoed afgebrand.
Hetty