16 november, 2011

Turnen



Wat is dit toch een prachtige sport.
Zondag was het op de televisie, maar ik zat (hoe kan het ook anders) met mijn neus in dit beeldscherm.

Wel kwam het commentaar tot me.
Daar genoot ik met even grote mate van. Ik kreeg er ook de giechels van.
Zo nu en dan klonk het als 0906-TV.

"In balans - met gesloten benen." Even later met "gespreide benen."
Daar kreeg hij "aftrek" voor.

Gelukkig toonde hij een "perfecte schaambeweging," gevolgd door een "breedtehang." 

Na de "Tippelttechtniek" (door mij omgedoopt tot tippeltechniek) wist hij goed "door te steken" naar het "vluchtelement." (foto)

Ook de "endo spreiding," het laatste standje in de ringen, werd foutloos uitgevoerd.

Let the games begin.

Ik hoop zo op een goede "afsprong" van Epke.
**

Geen opmerkingen: