08 november, 2011

Uitschrijven

***********************************
Bestellen, reserveren en kopen per internet heeft één groot nadeel: je wordt overladen met nieuwsbrieven.

Ik neig het spam te noemen aangezien ik nergens om die mail gevraagd heb. Sterker nog: ik vink altijd aan dat ik, afgezien van mijn order, niets wil ontvangen van Eurotunnel, Transavia, DiningCity, Foto Klein, autoverhuurders, hotels, restaurants, medicijnen, Kruidvat, Tele2...............................

Sommige linkmiegels maken uitschrijven zo ingewikkeld dat ik al snel opgeef. Hoogst irritant.

Heb ik me uiteindelijk uit de klauwen van bijvoorbeeld Transavia geworsteld, val ik er weer even makkelijk in na een nieuwe boeking.

Ongewenste mail.
Het blijft een hinderlijk fenomeen dat ik op de koop toe moet nemen.
**********************************************************************************

Geen opmerkingen: