17 november, 2011

Vrij worstelen in de ArenA



Betekenis:
Arena - een doorgaans rond of ovaalvormig publiek gebouw waar meestal gevechten ter vermaak van het publiek worden gehouden.

Ja, ik vermaak me.

Zeker na de stunt van PC Ten Have.

Nog zo'n homme terrible in de Arena, te weten Louis van Gaal.

Toegestane wapens: modder, spuug, azijnpis. Soms wordt er vals gespeeld, maar dat maakt het alleen maar amusanter.

Wie zien we over elkaar heen vallen?

Johan Cruijff, commissarissen, bestuur, Peter R., verzoeners o.l.v. Keje Molenaar, Sjaak Swart, Piet Keizer, Jan Mulder, Jaap de Groot, Johan Derksen, de pro-pers en de anti-pers, Cruijff-vrienden en Cruijff-vijanden.............

En nu komt super-worstelaar Louis van Gaal ook een handje toesteken. Louis kan (aan zijn neus te zien) wel tegen een stootje.
"Ben jij zo dom of ben ik zo slim," bijt hij Cruijff toe terwijl hij hem een elleboog verkoopt.
Johan, met een bek vol modder: 'Maar ik kon beter voetballen. Maar dat is duidelijk.' 
Aan de zijlijn staan Truus en Danny. Truus schreeuwt het hardst. 

De een gaat meer door het slijk dan de ander. Daardoor wordt het onduidelijk wie nou bij wie hoort.

Theodor Holman kan er niet van genieten. Dat begrijp ik wel. Ajaxieden zien dit als een regelrechte afgang. Een vernedering.

Geen leedvermaak schreef ik vorige week. 
Dat stel ik nu bij.
*****

Geen opmerkingen: