04 januari, 2012

Bath - No.17


Het was geen prettige rit naar Bath.
Roadblocks waren niet ongewoon en zo nu en dan hadden we het gevoel alsof we over/door waterwegen reden.

Maar vlak voor Bath zagen we blauwe lucht.
Echt aangenaam was het niet. Waterkoud.



Uitzicht en ligging (15 minuten van de Abbey) van ons hotel (meer een luxe guesthouse) waren uitstekend.
Over onze kamer had ik wel wat aan te merken.
Het bed viel kleiner uit dan ik mij had voorgesteld.

Het nut van het uitstekend geoutilleerde keukentje ontgaat mij geheel.
Waarom? In een betrekkelijk kleine kamer met een armoedige badcel, waar ik dus de prioriteit aan zou geven.

Het was niet slecht voor £70,-. Maar ook niet fantastisch.
Een van de kastjes stond vol thee, koffie, suiker, cornflakes, muesli's. In de koelkast stond melk, jams en boter en we kregen croissants die ik kon opwarmen in de oven.
Maar daar heb je geen keuken met fornuis en afzuigkap voor nodig.

**************

Geen opmerkingen: