05 januari, 2012

IK

- heb behoefte aan beschaving, aan goede omgangsvormen.

- ben in een gebied waar Engelse regels heersen. Waar sprake is van traditie. Waar het nog typisch British is.

- merk dat ik steeds meer vervreemd raak van Nederland. Vooral van de mentaliteit.

- doe aan Twitter en Facebook, want dankzij de sociale media heb ik oude vrienden teruggevonden en nieuwe contacten gelegd.

- ben actief op Facebook - maar niet op Twitter. Daar ontbreken die goede omgangsvormen.
Ik word gevolgd en beleefdheidshalve volg ik mijn volger.

- ben helemaal niet geïnteresseerd in of iemand een sigaret gaat roken of geil is.

- heb een broertje dood aan mensen die via Twitter kans zien contact te leggen met BN' ers en alles wat los en vast zit retweeten.

- ken die mensen helemaal niet en weet niet wat ik met hen en hun gênante tweets en scheldkannonades aan moet. "Sodemieter dan op, stomme trut," hoor ik ze nu zeggen.

- twitter vanwege die paar leuke, interessante, fatsoenlijke tweeps, die mij iets te melden hebben. En omdat mijn Vertelsels ook iets te melden hebben.

- bespeur een vecht, maar ook een meepraat cultuur.

- ga mijn eigen gang.

- ben heel erg voor de vrijheid van meningsuiting - maar laat mij vrij in wie ik wel -en wie ik niet wil/kan pruimen - zonder mij meteen te blocken. Dat vind ik echt een brevet van onvermogen.

- vind dat het werkterrein van onze volksvertegenwoordigers de Tweede Kamer is. Niet Twitter of Facebook.

- word boos als ik dit bericht lees van Mohammed Faizel Ali Enait “De jongeren die nu in de collegebanken zitten en het zat zijn om door linkse elitepartijen geïndoctrineerd te worden. Die zeggen massaal: ‘We hebben de witte mecenas niet nodig, weg met de partijpolitieke voogden. We gaan onze eigen instituten opzetten.’ Ik ben de tsunami van de toekomst. Uiteindelijk zullen wij moslims hier de boel overnemen.” bron

- ben bang dat 2012 niets goeds gaat brengen. Dat we steeds verder uit elkaar groeien. Dat de lontjes  korter en korter worden.

- ken mijn eigen tekortkomingen, maar ik moet zo nu en dan mijn zorgen met u delen.
************************************************************************************

Geen opmerkingen: