16 januari, 2012

Foto's


Het zoeken in muffe, stoffige dozen naar de gevraagde foto (lees vorige blog) is niet voor niets geweest.

Ik realiseerde me dat deze, uit elkaar vallende, dozen vol oude herinneringen zo niet naar mijn zoon kunnen.
Albums die uit elkaar vallen.
Losse foto's, dubbele foto's, vergeelde foto's, fotoreportages van achter/achter/achterneven, etc.
Maar ook wil ik hem goed geconserveerde foto's van zijn grootste vriend - opa - nalaten.
Mijn jeugdfoto's zijn schaars, vandaar deze reddingsactie.

Nu heb ik me voorgenomen iedere dag één (slecht) album onder handen te nemen.
De foto's gaan eruit.
Ik maak een schifting.
Achterop schrijf ik wie, wat en wanneer en daarna gaan ze in gedateerde enveloppen.

Dit lijkt me een prachtige klus voor januari.
*******

Geen opmerkingen: