12 mei, 2007

Homo's en huisdieren toegestaan

*******************************************************
Wij gaan volgende week een paar dagen naar Parijs.
Ik heb zoveel punten bij the Best Western verzameld, dat wij drie dagen gratis in een luxe **** hotel - achter het Olympia - zitten. Hartje centrum.

Woensdagmiddag brengen we Scooby naar haar logeeradres in Kruiningen en rijden dan door naar Kortrijk. Via booking.com kwam ik op hotel Broel. Niet dat we daar gaan slapen, maar ik was met stomheid geslagen toen ik bij hotelfaciliteiten het volgende las:

Algemeen - Betaalde parkeergelegenheid, Restaurant, Huisdieren toegestaan, Bar, Receptie 24 uur, Kranten, Terras, Rookvrije kamers, Continentaal ontbijt, Kamers / voorzieningen voor gasten met een handicap, Familiekamers, Gratis parkeergelegenheid, Lift, Kluisje, Verwarming, Bagage-opslag, Homovriendelijk, Ontbijtbuffet.


Wij logeren in een hotel waar homovriendelijk niet bij vermeld staat. Ik ga er van uit dat dat wel goed zit.

1 opmerking:

Anoniem zei

Krankzinnig ja.

Fijne tijd in Parijs. Lucky you.