29 oktober, 2008

Fotocursus 4















Vanavond moest ik een - door vakantie gemiste - les inhalen.
Grappig, dit was een heel andere groep. Veel vitaler, vrolijker en luidruchtiger dan "mijn eigen" achttal.
Toen ik drie weken geleden de opdracht "thuis een voorwerp dichtbij halen" hoorde, wist ik meteen dat Jacobs sleutelrekje (zoals zoonliefs kleuterwerkje al 25 jaar wordt aangeduid) in ieder geval één onderwerp was.

Door de vakantie had ik maar heel weinig tijd en dat wekte vandaag veel onrust op.
Ik stond eindeloos bij het Nespresso-apparaat, lopende koffie te fotograferen. Zo veel cafeïne heb ik op een ochtend nog niet naar binnen gewerkt.
Zelf vond ik de slok (lijkt meer op een hap) uit de cappuccino nogal artistiekerig. Maar dat raffinement werd door de klas niet opgemerkt.

Voor het sleutelrekje had ik maar twee pogingen nodig.
En laat nou die foto vanavond als mijn beste (van de vijf) gekozen worden.

Geen opmerkingen: