03 oktober, 2008

Post uit de Tweede Kamer

*************************************************************
Het zit mij zo hoog dat ik een link naar mijn vorige vertelsel gestuurd heb naar een aantal oppositieleiders.

Dit zijn de (eerste) antwoorden.

Geachte mevrouw,

Hiermee bevestig ik u de ontvangst van onderstaande e-mail. Gezien de inhoud heb ik deze onder de aandacht gebracht van mijn fractiegenoot Frans Weekers.

Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,
Mark Rutte.
*****************************************************************************
Geachte mevrouw ten Bruggencate,

Voor meer informatie over de mening van de VVD in deze verwijs ik u graag door naar de website van Frans Weekers waar hij uitgebreid in verschillende media aan het woord komt. (www.fransweekers.nl)

Met vriendelijke groet,
drs. M.R.M. (Marc) van Voorst tot Voorst
Persoonlijk Medewerker mr. drs. F.H.H. (Frans) Weekers
Lid van de Tweede Kamer der Staten-Generaal
VVD-fractie
Binnenhof 1a
Postbus 20018
2500 EA Den Haag

Heeft iemand enig idee wie Frans Weekers is?

Dit is Frans Weekers.
Mijn antwoord aan Mark Rutte en Frans Weekers:

Vestaat U dit onder "het contact met uw achterban"??

Geen opmerkingen: