01 maart, 2009

Geert in de VS

Eén van mijn trouwe lezers vroeg of ik Geert Wilders in de Amerikaanse media was tegengekomen.
Neen, was mijn antwoord.

Maar dat neemt niet weg dat hij wel "on" is geweest.
Natuurlijk bij het rechtse FOXnews.
Video: Watch Glenn Beck's interview

Maar ook het gematigde CNN besteedde aandacht aan Wilders' bezoek.
Watch more of Wilders' interview with CNN »

De PVV haalt het CDA in was het eerste nieuws dat op Nederlandse bodem tot mij kwam.

Met dank aan dit kabinet.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tsja, dat klungelige kabinet in NL en ook dat hier in de UK spelen Geert alleen maar in kaart .... helaas .... :(

Ellen ten Bruggencate zei

Precies Bert.

Ik stem niet op Wilders, maar ben ook geen linksdenker.

De conventionele politieke partijen hebben het laten liggen. Wilders gaat er slim mee aan de haal.

Geef hem eens ongelijk.