08 maart, 2009

Slechte journalistiek

Heeft u vanavond om acht uur het NOS journaal gezien?
Daarin kwam een item voor over de huizentoestand in Florida.

Ik ga niet herhalen wat ik allemaal over dat onderwerp geschreven heb. Kijk de maand februari er maar even op na, toen wij in Naples, Florida zaten.

Onder andere Lehigh Acres werd in het journaal aangeprezen. Grote, vrijstaande huizen met zwembad aan de Golf van Mexico. Voor een prikkie.

Maar mocht u zich nu allemaal op de Amerikaanse Funda storten, laat mij dan even uw lol bederven.

Aan de Golf van Mexico?
Ja, na 45 minuten rijden.

Prachtige huizen?
Inderdaad.

Veel ruimte?
Inderdaad.

En de omgeving?
Nouwwwwwwwwwwwwwwwwww ja, wat zal ik zeggen. Bedenk zelf maar waarom dat niet te zien was op het journaal.

En waarom meldde het journaal niet dat Barack Obama een maand geleden op bezoek was in dit probleemgebied?
Hoewel, ik kan dat natuurlijk gemist hebben.
Juist ja, Lehigh Acres.
Het staat wel op mijn blog hoor!!

Je wilt er nog niet begraven worden.

En die kans is niet ondenkbaar als je er gaat wonen.

Geen opmerkingen: