12 maart, 2009

Vliegensvlug

*********************************
Schreef ik twee maart een blogje over ditjes en datjes aan boord van Delta 38, dat was nog niet alles.

Ik wilde niet weer met een waslijst klachten op de proppen komen. Niet weer.
Maar dat lijstje heb ik en passant (toen ik toch op de website was) wel aan Delta gestuurd.

Normaliter komt er op deze klachten een standaard antwoord. Als er überhaupt een antwoord komt.

Nou, die kreeg ik inderdaad. En hoe!? En hoe snel!?

Bij ieder – door mij aangegeven - punt werd stilgestaan.
Het persoonlijke karakter was opmerkelijk.

'On top of that' werd ons twee vouchers ad. $250,- aangeboden.
Een maatschappij die eens geen uitvluchten zoekt.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Tjonge Ellen.... je moet wel een waslijst met klachten hebben ingediend dat je dit flinke bedrag hebt terugontvangen middels vouchers.

Vriendelijke groet,
Angelien

Anoniem zei

Ha Ellen,

Wat dat betreft heb ik ook goede ervaringen met Virgin Atlantic; de paar keer dat ik klachten had of opheldering over iets wilde hebben kreeg ik altijd snel een uitgebreide mail terug (die mij ook niet standaard leek) en een keer bovendien ook nog 10.000 air miles ....

Maar mijn meest verrassende klantenservice ervaring de laatste maanden was met de Stena Line (Hoek - Harwich). Ik wilde vlak voor Kerst naar NL en kwam er pas op de dag van afvaart achter dat ik door eigen stommiteit een ticket voor Nov i.p.v. Dec had gekocht (niet goed opgelet bij het boeken en bovendien mijn tickets niet goed bekeken toen ik ze ontving ....). Gelukkig kon ik nog een ticket kopen voor de gewenste dag. Maar raad eens? Het niet gebruikte ticket van Nov werd geheel terug betaald, er werden zelfs geen administratiekosten in rekening voor gebracht. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was, zeuren was niet nodig. De Stena Line heeft er in ieder geval een klant bij ....

Groeten uit de UK

Ellen ten Bruggencate zei

Vandaag ook goed nieuws (en zeer snel) van AAB-reisverzekering.

I.v.m de val in Florida had ik mijn (onherstelbaar verklaarde) zonnebril en een plaatsvervangend zonneklepje geclaimd.

De claim wordt 100% ingewilligd. Dus nog een meevaller. Ec. crisis leidt blijkbaar tot meer klantvriendelijkheid.

@Angelien, mijn klachten betroffen kwaliteit, niet kwantiteit.