01 juli, 2010

Lookalike


Over twee weken hoopt mijn echtgenoot de respectabele leeftijd van zestig jaar te bereiken. Ik heb hem altijd al een wise man gevonden, maar vanaf 15 juli behoort hij tot the wise old men: een categorie waar mijn vriendin Lonneke Kok (kinderboekenschrijver, kunstjournalist, eindredacteur, psychologiestudent, amateurschilder, dochter, zus, tante, vriendin, ex-vriendin, jurkjesmeisje in spijkerbroek, import-Amsterdammer uit de provincie, verhuisexpert, workaholic en zelfkapper) graag creatief op losgaat.

Ik mocht mij haar eerste privé-opdrachtgever noemen. Kijk eens op LOLO MARIA.

Vandaag is Lonneke weer tante geworden, dit keer van een jongetje. Misschien moet zij overwegen om er een nieuwe categorie aan toe te voegen: the young and beautiful.
***************************************


Geen opmerkingen: