10 juli, 2010

Vakantie

*****************************
Wanneer jullie dit lezen stomen wij over de Noordzee richting Newcastle. Onze eerste stop is Edinburgh.
We hopen dat het WK daar een beetje leeft.

Dat sfeertje (inclusief de oranje tompouce) zullen we wel missen. Voor aanstaande dinsdag houd ik mijn hart vast. Ik wens alle Amsterdammers heel veel sterkte.

Wij gaan van sportevenement naar sportevenement.
Maandag rijden we naar Alyth waar we logeren gedurende the British Open (op de "heilige" Old Course van St. Andrews).
************************************
Een van mijn Facebook vriendjes is Selwyn Kussman. Met zijn vriend Geoffrey Ward runt hij the Littlecourt Cottages in Sidmouth - Devon. Wij hielden daar al twee keer heerlijk vakantie.

Nu staat Wales in de planning voor eind september. Weer een golfevenement, namelijk the Ryder Cup (de tien beste Europese tegen de tien beste Amerikaanse golfers).

Voordien willen we weer dolgraag naar Sidmouth, maar de agenda van Littlecourt staat al een jaar van tevoren volgeboekt. Balen dus..........................en iets anders zoeken.
Maar alle alternatieven halen het niet bij Littlecourt.

Tot ik vorige week Selwyn op Facebook trof en hij me vroeg "wanneer zien we elkaar weer?"
"Jullie hebben nooit plaats als wij willen komen," antwoordde ik.
Er was alleen nog een grote cottage (voor zes personen) vrij. Die bood hij me toen aan (na even onderhandelen) voor een gereduceerde prijs. Wij helemaal blij.

Vervolgens zette ik de foto's van vorig jaar op Facebook, waarin ik een tag plaatste zodat ze ook op zijn pagina kwamen. Dat maakte een stroom van reacties los.
Nu heeft Littlecourt weinig reclame nodig - maar het is wel verbluffend te zien hoe -en dat een social network als Facebook werkt.
*****************************************************

Geen opmerkingen: