05 december, 2010

All set

************************
Het wordt vast een heerlijk avondje bij zoon -en schoondochterlief.

We gaan een beetje Klazen. Eerst kaasfonduen en dan cadeaus en gedichten.

El zorgt voor het snoepgoed. Marsepein, gevuld speculaas, borstplaat en chocolade - ik ga het zometeen nog even kopen bij de Bijenkorf. Dat is het voordeel van in de grote stad wonen.

I'm all set.
Alles is mooi ingepakt en op het laatst poepte ik de gedichten er (weer ouderwets) harde pepernoten uit.
En vies dat ze zijn.......

Eindelijk kan ik weer eens iets anders aan dan een legging. Ik heb twee jeans, die het waard waren vermaakt te worden, naar de kleermaker gebracht.
Het voelt heerlijk - die stof tegen mijn huid.

Vanaf eind september heeft al dat lekkers naar mij liggen lonken in de winkels, rook ik de lucht van gebakken speculaas wanneer ik langs de banketbakker liep en negeerde ik de proefstukjes boterstaaf op de toonbank.

Vandaag is ZON(dig)DAG.
************************************************

Geen opmerkingen: