17 december, 2010

Dag Femke


Beste Femke Halsema,

deze zomer had ik in een van mijn Vertelseltjes uitgebreid aandacht voor uw campagnetour.

U ging door tot u er bijna letterlijk bij neerviel. Uw stem liet het zelfs afweten, in tegenstelling tot die van uw kiezers.
Ik heb bewondering voor u gekregen.
U was een bevlogen politica.

Nu lees ik op het blog van de linkse Hanneke Groenteman (ik dacht eigenlijk dat ze op u had gestemd) een zure reactie op uw afscheidsspeech: "....het kokette gedoe van Femke Halsema, het publicitair handige moment van aftreden vlak voor het uitkomen van haar boek....."

Zoiets heet de kift.

Mijn stem is naar de VVD gegaan, maar ik hoopte echt dat een coalitie met D'66 en GroenLinks
zou slagen.

Een ding moet mij van 't hart.
Ik vond u zo veel leuker met kort haar.

Wat u ook gaat doen - ik wens u alle goeds.

Hartelijks
Ellen ten Bruggencate
*******************************

Geen opmerkingen: