19 december, 2010

Barre tocht


Gezien de weersomstandigheden heb ik geen idee hoe -en of we er komen, maar wanneer u dit leest zitten wij in de auto op weg naar Calais.
Sterker nog - op het moment van plaatsing (14.30 uur) moeten we inschepen of liever gezegd intreinen.

Op het traject naar Folkestone zullen we in ieder geval geen sneeuw -en ijsproblemen ondervinden.
We logeren vannacht bij een “oude” bekende die ik veertig jaar niet gezien heb. Waar LinkedIn en Facebook wel niet goed voor zijn.

Of we Oxford halen is maar de vraag. 
Het wordt een rit met schietgebedjes.

We gaan naar het land waar Christmas veel leuker gevierd wordt dan hier. Geen idee hoe ik daarbij kom, maar waarschijnlijk denk ik aan Dickens, Harrods en Schotse ruiten. Slaat nergens op, maar zo zit mijn fantasie nou eenmaal in elkaar.

Daarom was ik verrast toen vriendin H. mij het volgende boodschappenlijstje gaf: chocolade kerstkransjes en boterstaven.
Okee, boterstaven kan ik mij voorstellen. Maar de kerstkransjes?

Nu maar hopen dat ik de bestelling op het juiste adres kan afleveren.
****************************************

Geen opmerkingen: