27 december, 2010

Mot


Oh, arme lezertjes - Vertelsels fans.
Jullie zullen het echt moeten doen met mijn gekwebbel over het weer, de uitverkoop, heerlijke televisie en mot.

Ik heb, zeker na de kersttoespraak van de koningin, geen zin me bezig te houden met het Nederlandse nieuws dat ook maar iets met politiek te maken heeft.
Sorry - ik ben in Devon en dit is nu mijn (pure) wereld.

Mot.
In mijn kledingkast in Rotterdam bevond (ik hoop echt bevond EN NIET BEVINDT) zich een wolvreter. Tot mijn grote verdriet (ja ik was echt in tranen) heb ik vorige week twee prachtige truien weg moeten gooien.
Charlotte en/of Bas (Dorus) had(den) zich in mijn woolies genesteld, ondanks anti-mot
middeltjes.

Jakkes - vanmorgen trok ik mijn favoriete vest aan en trof middenvoor weer twee typische mottengaten.
Dag vest.

Vandaag is een bank holiday, maar veel winkels zijn met de uitverkoop begonnen.
Zo ook in Sidmouth. 
Over de winkel (een klein warenhuis) vertel ik nog wel eens een keer. Het deed me erg aan Grace Brothers (are you being served sire) denken. En een soort Mrs. Slocombe wist mij een een roze vest te verkopen.

Mot.
De sneeuw was mooi - vanachter de ramen. Maar het heeft ons bijna een week binnen gehouden.
Daarom was ik blij met de dooi, gevolgd door motregen die hier in een dag de boel heeft schoongemaakt. We kunnen weer lopen en daar was ik wel aan toe.

Opvallend is de boosheid van de Atlantische Oceaan. Na een week door sneeuw en vorst te zijn bedwongen, gaat zij (of is het een hij?) helemaal los.
**************************************

Geen opmerkingen: