03 december, 2010

Pissig

********************
Uw blogster moet dichten - aan een gezellige sinterklaasavond denken.

Daarentegen staat het bloed in haar bek. Sorry als u mijn bewoordingen grof vindt, maar ik ben echt ontzettend pissig. De tranen van machteloze woede zitten hoog.

Weet u nog dat ik vorige week T-Mobile belde - waar mijn iPhone bleef?

Welnu, vanmiddag liep ik over de Lijnbaan, langs de winkel waar ik zes weken geleden zo vrolijk was uitgelopen.
De winkel waar ik mijn bestelling plaatste.
De winkel die alles zo prettig in orde zou maken.

Ik liep naar binnen. Sinds de Youp-actie is de verhouding tien verkopers op vijf klanten.
En dus werd ik snel geholpen en kwam de verkoper P. met een iPhone uit het magazijn. Die was al een week binnen en hij begreep niet waarom ik niet gebeld was.

Ik ook niet - maar dat was snel vergeten.

Nu ga ik een heel vervelend verhaal over>> Geen internetverbinding in de winkel. Geen uitleg over hoe de iPhone werkt, want dat moet ik thuis met mijn PC maar uitzoeken. Gehannes met de ingang van het abonnement, want blijkbaar was uitgerekend vandaag mijn nieuwe beltegoed van het oude abonnement gestort. Ja uitgerekend vandaag. Hadden ze me op tijd gebeld<< overslaan.

Het ging met horten en stoten, maar uiteindelijk leek alles rond.

En toen......................................

Het moet in mijn onderbewustzijn genesteld zitten - nog even iets checken.

"Toen ik op 19 oktober deze bestelling deed bij J. (ik wist de naam van de verkoopster nog) hebben we het over de inhoud mijn abonnement gehad. Ik was.....uhh ben namelijk heel blij met mijn abonnement, omdat het alles dekt, dus ook SMS en buitenlandse belminuten.
Alles bleef hetzelfde zo verzekerde J. mij destijds, alleen werd het iets duurder vanwege internet en meer belminuten."

De ogen van verkoper P. draaiden weg.

"Dat is niet meer zo. Per 1 november moet u buiten uw bundel betalen voor bellen vanuit het buitenland. En dat wist J. op 19 oktober nog niet."

Het bloed trok uit mijn gezicht en ik voelde me slap worden. Dat kwam niet door de verloren negen kilo's.

Maar ik laat me goddomme niet door T-Mobile piepelen.


De iPhone bleef in de winkel. Ik kreeg mijn geld terug en het nieuwe abonnement wordt (OH GOD ALS DAT MAAR GOED GAAT) geannuleerd.

Mocht er iemand deze blog naar Youp van 't Hek willen sturen? Ga uw gang.

Ik heb er de kracht niet meer voor.
*************************************************

Geen opmerkingen: