25 november, 2006

Cartoons



4 opmerkingen:

Anoniem zei

Altijd leuk cartoons.

off topic: Om Theo van Gogh als de here Jezus te zien die over water loopt, moet je op de tekst klikken, niet op het plaatje!
Zie hier:

Ik hoop dat het dan wel lukt, anders is er iets anders aan de hand!

hoeiboei.web-log.nl

Ellen ten Bruggencate zei

Ja ik had het filmpje al op de site van Max Pam gezien vorige week.
Er hapert gewoon iets tussen hoeiboei en mijn PC:-))
Ik kan hem ook van You Tube uploaden.

Anoniem zei

Heb jij toevallig de exacte link naar de site van Max Pam?

Ellen ten Bruggencate zei

Staat onder mijn links, links. Dat is wat ik heb. Slecht onderhouden site trouwens. Ze startten enthousiast, maar nu zit de klad er behoorlijk in. Dat meet ik af aan bepaalde terugkerende items zoals met Nelleke Noordervliet en Martin Bril.