26 januari, 2009

Appelsap

Je hoort tegenwoordig alleen maar wat je niet mag eten of drinken. Vooral voor producten die in verband staan met het krijgen van kanker word ik - meer dan me lief is - gewaarschuwd.
Dat soort berichten plaats ik liever niet.

Ademhalen is trouwens ook slecht.

Ik ben lichtelijk hypochondrisch, dus vatbaar voor alle bangmakerijen. Op dit moment voel ik een steek in mijn linker borst.

Wel ben ik blij met deze ontdekking.

Appelsap tegen Alzheimer
MASSACHUSETTS - Het drinken van twee glazen appelsap per dag kan mogelijk het begin van de ziekte van Alzheimer uitstellen. Dit blijkt uit onderzoek bij muizen aan de universiteit van Massachusetts.

Ik vrees Alzheimer, vooral het beginstadium.
Appelsap drink ik graag.
Dus:
Two glasses of applejuice a day, keeps the Alzheimer away.

Geen opmerkingen: