03 januari, 2009

Schilder-arts

Vandaag bezochten wij een oude vriend en tevens onze voormalige huisarts (van 1983-87) in Zierikzee. Jan Bart Visser is sinds kort gepensioneerd.

Zijn praktijk aan de Meelstraat heeft hij vernuftig omgebouwd tot galerie. Daar hangen een paar gasten, maar hoofdzakelijk werk van Visser zelf.

Hij was een uitstekende huisarts maar blijkt ook in "arts" zijn weg goed te vinden. De acrylschilderijen spreken vanwege de kleuren. Weergaloos mooie, verrassende combinaties.
Ik wil "een Visser", maar kon zo één, twee, drie geen keuze maken.

La Ligne Rouge is zeker het bezoeken waard. Laat u eerst verrassen door de kleurrijke site.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb op de website gekeken en vind dat je precíes de mooiste hebt uitgekozen. Of is deze niet (meersphpyr) te koop?

Ellen ten Bruggencate zei

Deze heb ik als voorbeeld voor mijn blog gekozen. P. en ik verschillen nog van mening/smaak. Er is dus nog geen aankoop gedaan.