16 januari, 2009

Idool

Als vrouw van middelbare leeftijd kan ik nog behoorlijk hitserig dromen van een acteur als Benicio del Toro.

Niet alleen vind ik hem buitengewoon aantrekkelijk, ook zijn rollen zijn van uitmuntende klasse.

Ik zag hem voor het eerst als schurk in License to Kill (1989). Vervolgens kwamen The Usual Suspects (1994), Traffic (2000, Oscar voor de beste mannelijke bijrol) en 21 Grams (2003). Op de IMBDsite staat een waslijst aan vertolkingen.
Ik pak gemakshalve de bekendste films er even uit.

Nu schittert hij - en dat durf ik best bij voorbaat te zeggen - in CHE (over het leven van che guevara). Geen idee wanneer hij in Nederland gaat draaien. Van wat ik uit de video opmaak, is de film vanwege de extreme lengte in tweeën gesplitst.

Ik denk dat ik over twee weken maar even naar de VS vlieg om een filmpje te pakken.

1 opmerking:

cableclair zei

Hij is supergoed!! Ik kijk er ook naar uit! Zal wel weer eeuwen duren voordat ie hier te zien is.