15 januari, 2009

Heus, 't is uw keus

*****************************************************
Wat heerlijk mensen. U mag weer eens stemmen en nog wel vanuit uw luie stoel.

Het betreft de verkiezing van de Dichter des Vaderlands.

De kandidaten zijn:
Tsead Bruinja,
Joke van Leeuwen,
Erik Menkveld,
Ramsey Nasr,
Hagar Peeters.

Bij deze de link naar de site.

Als u een notoire stemmer bent, dan hoeft u geen verstand van poëzie te hebben. Kijk naar de foto's en pak de leukste, zou ik zo zeggen.
De echte liefhebbers weten natuurlijk precies op wie ze moeten stemmen.

Ik val buiten bovenstaande categorieën en geef mijn portie aan Fikkie.

1 opmerking:

Anoniem zei

Van de week ook een flyer ontvangen van Poetry met een oproep om te stemmen. Ik heb gekozen voor Tsead Bruinja. Vind ik een goede dichter maar is bovendien ook nog eens zeer sympathiek persoon.

Groet,
Angelien