21 januari, 2010

Twitterveiling

******************************
Aangezien ik maandelijks aan een andere hulporganisatie doneer, doe ik niet mee aan de landelijke actie. Ik ben dat soort "feestelijke" uitzendingen een beetje zat.

Echter, ik heb mijn gesigneerde boek twee maal aangeboden op de Twitterveiling.

Daar staan nog veel meer leuke aanbiedingen op. Zo biedt Halina Reijn kaartjes aan voor haar voorstelling La voix Humaine - inclusief een meet&greet achteraf.

Ga dus naar die leuke veilingsite en geniet!!

Mensen die via de Twitterveiling op mijn blog terecht zijn gekomen heet ik van harte welkom. In de linkerkolom en in deze LINK staat alles wat u wilt weten over "Weg van mijn moeder."

Tot 27 januari: bieden maar.....................................
********************************************************************

Geen opmerkingen: