31 januari, 2010

Zondag

**************************
Vandaag werd ik om half negen wakker en ik realiseerde mij dat Feyenoord - Ajax al gespeeld was. Snel de laptop aan om te zien hoe het was afgelopen. Niet slecht moet ik eerlijk zeggen. Feyenoord maakt duidelijk vorderingen.

Dit land maakt zich op voor de Superbowl - volgende week in Miami. Het zal me benieuwen of ook Naples volstroomt met toeschouwers.


Vandaag is het allesbehalve zonnig. Voor Florida begrippen is het koud. Wij hebben genoeg aan een trui. Goed weer om boodschappen te doen.

Ik hoop dat we die parasol snel kunnen opzetten.

Wat betreft de auto: ik had een Compact besteld bij Alamo. We weten inmiddels dat de Compact de meest verhuurde auto is en dat die dus vaak niet leverbaar is. Zodra ze een gunstige prijs voor een upgrade gaan aanbieden weten wij hoe laat het is.

Dat was nu ook het geval. We hadden een magere keuze tussen een Nissan en een Toyota. De baliemedewerker probeerde het zo onaantrekkelijk mogelijk voor te stellen, maar wij hielden onze poot stijf.

Met het contract liep ik naar het wagenpark van Alamo. Ene Steve kwam meteen op me af.

"Compact," zei ik.
"Sorry, we're out of Compacts. You can pick either an Intermediate or a Fullsize. Just pick what you want."

Just pick what you want. Dat hoeven ze tegen mij maar één keer te zeggen.

Geen opmerkingen: