21 mei, 2010

Eerste debat

****************************en Geert Wilders is er niet bij.
Okee, vanwege het vliegtuigongeluk is de datum verplaatst naar vandaag  - tussen 16.30 en 18.30 op Radio 1 .

Maar om dan af te zeggen met een excuus als "mijn agenda laat het niet toe"..................

Is dit de Rutte-truc, die wordt toegepast? Ik hou mij stil, dan win ik stemmen.
Ondertussen lijkt Hero Brinkman voor zichzelf begonnen. Ik lees met grote verbazing wat hij op Twitter allemaal uitkraamt. Dat moet bij Geert toch maagzuur veroorzaken.

Alle partijen zijn blij en content met de uitkomsten van het (toch wel enigszins gekleurde) CPB.

Het Centraal Plan Bureau (CPB) is corrupt en overbodig. Ik heb al eens over het CPB geschreven, maar ik doe het weer, omdat alle partijen het zo belangrijk vinden.
Het CPB (ik blijf het, zeker in naam, een typisch communistische instelling vinden) heeft nog nooit een plan gemaakt, dat met succes is uitgevoerd.
Heeft het de Deltawerken bedacht? Of de Noord/Zuidlijn? De Betuwelijn? Of de uitbreiding van Schiphol? Nee.
Ze zijn onderdeel van het ministerie van Economische Zaken (EZ), dus ze zijn niet onafhankelijk, al zeggen ze van wel. De minister is hun baas, want die betaalt en bepaalt........................................column Theodor Holman in Het Parool

Wij kiezers moeten geloven dat alle plannen goed zijn doorberekend en dat alle partijen het bij het juiste eind hebben.

Nou beste lezer en tevens kiezer, dan wens ik u veel wijsheid en kennis toe.

Vanavond maar eerst eens aanhoren wie zich het beste staande weet te houden en wie de stress niet aan kan .
Ik ben zeer benieuwd welke politicus een potje stroop onder tafel verborgen houdt.

Geen opmerkingen: