22 mei, 2010

Eerste debat (evaluatie)

***********************************************************
Zo'n debat op de radio is even wennen. Je hoort stemmen en in gedachten verzin je er de beelden bij. Alleen ben je niet voorbereid op interventies en dergelijke.

Op de televisie kun je aan iemands lichaamstaal zien wat er gaat gebeuren. Lichaamstaal verraadt meer dan alleen een stem.

Als winnaars van de eerste krachtmeting worden Balkenende, Rutte, Halsema en Cohen genoemd. Door verschillende media, dat dan weer wel.
Rutte vond ik buitengewoon gretig. Balkenende klonk zeer stellig. Halsema kwam bij mij gedegen over.

En Cohen? Bij Cohen proef ik altijd de smaak van slappe, veel te zoete thee.

2 opmerkingen:

Bert zei

Slappe, zoete thee .... mmmmm, vind ik best lekker, maar ik stem toch maar geen PvdA .... ;)

Ik kreeg vanochtend mijn stembiljet in de bus. Ik zweef nog steeds, maar ik moet wel binnenkort een beslissing nemen, want het biljet (in knaloranje envelop!) moet natuurlijk uiterlijk de 9de weer in NL zijn ....

Cheers uit een zonovergoten UK

Ellen ten Bruggencate zei

FOTO!!!!! van het stembiljet (via e-mail). Leuk voor blog.

In Engeland drink ik altijd zwarte thee met een scheut melk. Love it.

Hier schijnt de zon ook, hoor.

Hartelijk,
Ellen