10 mei, 2010

Tele Nee 2

***********************************
Gisteravond werd mijn vrolijke moederdag abrupt beeïndigd door de digitale (af)rekening van Tele2. Voor hen die niet weten waar dit over gaat: zie label klachten.
Die blogjes had ik trouwens gebundeld opgestuurd naar de manager customer service in Groningen. In goed Nederlands - hoofd klantenservice.

Goed, ik lag mij vannacht te verbijten over die veel te hoge rekening en zag huizenhoog op tegen weer een telefonade met de klantenservice.
Opnieuw alles uitleggen, opnieuw die eindeloze discussie.......................................

Vanmorgen werd ik wakker gebeld door................klantenservice Tele2. Of alles het weer goed deed.
Als je de internethaperingen op de koop toeneemt, gaat het inderdaad weer goed.

Gelukkig werd ik op tijd wakker om over die nota, die me zwaar op de maag lag, te beginnen. Kwam dat even mooi uit.
Direct werd ik doorgeschakeld naar een andere mevrouw, die mijn gegevens al voor zich had en vliegensvlug uitrekende dat Tele2 tachtig euro zou crediteren.
Tele2 is slim. Die vergoeding komt niet direct op mijn bankrekening, maar wordt in de volgende aanslag verrekend.

Dat heet klantenbinding.

Geen opmerkingen: