25 augustus, 2010

Domme doos

*****************************
De bel gaat.
Ik kijk door de videofoon. Er staat een man met een lading dozen.

"Goedemiddag."
"Hallo - UPS. Ik kom een pakket afgeven."

De raderen draaien.

"Ik heb niets besteld."
"Ja, maar ik heb toch echt een pakket voor u."
"Nou, dat zal dan verkeerd zijn want ik heb niets besteld," houd ik vol. "Wiens naam staat er op het pakket?"

Hij noemt ons huisnummer. Heel slim en zeer privacyveilig.

Ik ben even in verwarring.
In mijn nek staat P. te hijgen, die zich er onmiddellijk mee gaat bemoeien.
"Ik ga wel naar beneden."
"Mijn man komt naar beneden."
"Is goed," klinkt het opgewekt. Domme doos denkt hij waarschijnlijk - en terecht.

Na vijf minuten komt P. binnen met een grote doos van Glenmuir, een bekend golfkledingmerk. Het zijn de cadeaus die bij het Ryder Cup pakket (toegangskaarten + hotel) horen. Twee prachtige outfits - elk bestaande uit een shirt, jack en pet.

Ik ben dol op cadeautjes - ook al heb ik ervoor moeten betalen.
**********************************************************

3 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Hallo Ellen,

Over domme doos gesproken!! Ryderpakket ziet er goed uit. Ik kan me voorstellen dat je het vergeten was. Domme doos ben je zeker niet, een gezond wantrouwen is niet verkeerd toch?
Nu gaat de Rydercup wel leven ...toch?, alleen dit pakket niet vergeten mee te nemen! Ik ben benieuwd of Lee Westwood op tijd is hersteld van zijn kuitblessure.
Lees graag op je blog.
Groetjes Hetty