30 augustus, 2010

Wie volgt...

**********************************
Goed, we zijn dus het hele weekend getrakteerd op oude beelden van Anton Geesink en interviews met mensen die niets dan goeds over de Utrechtse reus te zeggen hadden.

Uit de woorden van André Bolhuis maakte ik op dat hij Anton zo dom nog niet vond. Tel uit je winst.
Maar het is maandag, en dus gaan we verder.
Baantjer oftewel De Cock is dood. De mensen lazen cq. zagen hem graag.

Op Twitter en Facebook probeert men elkaar af te troeven met spitsvondigheden als: "God heeft het gedaan" en "Ik heb een alibi."

Ik bleef niet thuis voor De Cock. Zoals Toon Hermans zou zeggen: "ik mocht die man niet."
Die Maastrichtse Flikken mag ik ook niet.

Inspector Linley met l e y daarentegen mag ik heel graag. Woensdag zal blijken of hij zijn hartstocht voor de aandoenlijk onhandige Havers nog langer kan verbergen.

Maar tussen maandag en woensdag liggen achtenveertig korte uren. Als we het tempo van de afgelopen week aanhouden zal ik in die tijd nog twee IM's moeten schrijven.
*********************************************************

1 opmerking:

Bert zei

Tsja, Morse, Lewis, Barnaby, Linley .... toch van een wat ander niveau dan die Nederlandse speurneuzen .... :0

Cheers